Vse nejlepsi Kazimirovi

března 05, 2015

Dnes zacnu odzadu. Pri cekani na Zebru, jejiz letadlo ma 45 minut zpozdeni a ja tu tedy v klimatizaci klepu zimu, jsem zjistil, ze strycek Google zablokoval jeden z mych dlouholetych uctu, jelikoz jsem se na nej prihlasil z Thajska. Snazi se mi vnutit ruzne prostredky na odblokaci jako placene SMS ci zmenu hlavniho mailu. Ten by i zmenit sel, ale nejde se mi prihlasit na seznam...no pryc od toho. Podarilo se mi prihlasit k aplikaci Blogger, tak to snad bude stacit.

Po priletu jsem vyzvednul krosnu, jiz jsem zacal rikat Cerna hruza, ponevadz je tezka a hrozne zarezava popruhy do ramen. 17 kg by ani nevadilo, ale neda se nosit. Budu ji muset vyprazdnit, ale sama vazi tak 3 kg (ovsem mista ma dost, to sr musi nechat). Mno, nasel jsem si na letistnim internetu, kudy se dostanu k hotelu a cesta byla skutecne primitivni na muj vkus. Skolacka chyba "nasmerovat" mapu se mi vsak dokonale vymstila. Stihl me trest v tom, ze jsem sel asi km na opacnou stranu. Pritom se stacilo poradnr podivat a nemusel jsem tahat tu tihu ve 40 stupnovem vedru pres hodinu. Pekne jsem si usel asi 2,5 km s lahvi 330 ml vody. Ano, je tu spousta stanku s jidlem, bohuzel voda nikde. Nakonec jsem i s krosnou odpadl u obchodniho centra na schodech s pocitem, ze jim pohnojim kytky, jak mi bylo zle.

Kdyz jsem si konecne uvedomil, ze jdu blbe, chtel jsem obetovat data a najit spravny smer. Musela mi vsak stacit fotograficka pamet. Mobil mi odmital data odblokovat a ja si omylem blbec zavrel okno se smerem. Pamet slouzila dobrr, ale sily dochazely. Ti, kdoz me znaji vi, ze se nerad ptam na cestu a snazim se ji najit sam (asi ego). Tentokrat zoufalost a unava pokrocila natolik, ze jsem odpadl a rekl si, ze se poptam. Jedna pani nasla smer a jeden pan me doprovodil. Ani nemusim rikat, ze me druhe odpadnuti bylo jen 50 metru od toho hostelu. Holt byl zapadly a ja ho nevidel.

Jinak Bangkok mne hrozne pripomina Peking. Mel jsem silne deja vu, kdyz jsem videl okoli, lidi i nadzemku. Takze do vira velkomesta jsem se vzil okamzite, bavi me. Bangkok ani neni tolik precpany a lidi dokonce cekaji na zelenou a davaji prednost vystupujicim. Jidlo je na kazdem rohu na stancich, ale bojim se, ze se z toho nenajim, maso na spejli mi prijde hrozne male. Oblibenym napojem je tu ledova kava na vsechny zpusoby ci ovocne dzusy. Dalsi zajimavou veci je, ze na jednoho chlapa je tu tak 8 zenskych, opak Noveho dilli. A samozrejme vsichni cumi do mobilu, Lubos je slaby odvar :)

No a v neposledni rade skoncim svym letem. Turci maji nejlepsi servis na svete, neustale se staraji, jidlo luxusni a na noc jsem dostal krabicku s kartackem, pastou, stinitkem na oci, spunty do usi, hydratacni krem a ponozky! uzmul jsem ji, chtel jsem i polstarek a deku, ale to by bylo trapne hodne. V prubehu noci jsem se nevyspal, dva lidi zkolabovali (!!!) a dve zenske mely zivou hadku o tom, ze jedna druhe kopala do sedadla. Divadlo pro cele letadlo.

Jdu vyzvednout Zebru a zitra doufam, ze blog budr fungovat, nebo zalozim novy.

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Zkolabovali?? A dával si první pomoc? ¨
    Jinak na černou hrůzu jsem tě upozorňovala, že je obří a darovanému koni na zuby nehleď :-) Vodu koupíš v 7 eleven, stejně jako Changa

    OdpovědětVymazat
  2. Zachoval jsem se jako jedna doktorka na festivalu Jeden svet

    OdpovědětVymazat

Like us on Facebook

Flickr Images

Kontaktní formulář

Subscribe