Poslední dny na Boholu

června 25, 2015

Poslední dva dny jsme se rozhodli strávit na pláži, mně stále trápila rýma, takže tentokrát jsem válení přijal. Prodloužili jsme si pobyt v kobce i skútra a vyjeli na Panglao ostrov, kde už jsme měli vyhlédnutou pláž z minula (tam, co nás Filipínci nakrmili). Na pláži nás rušila jen skupinka chlastajících chlápků, kvůli níž jsme se dlouho nezdrželi. Pak jsme po jídle hledali další plážovou destinaci, ale přišel déšť a my 2 hodiny čekali, až přestane. Pak už se slunce neobjevilo a my vyrazili na hostel.

Druhý den se opakoval stejný scénář, jen s tím rozdílem, že zataženo bylo už od rána. Navštívili jsme opět včelí farmu a tam se přihnal slejvák. Déšť pak trval celý den, našli jsme při mrholení Bikini beach, která až na bordel z moře byla ucházející, ale zklamaně jsme odjeli, protože počasí nám nepřálo. Období dešťů už řádí v plné síle. Byli jsme docela zklamaní, protože jsme měli poslední možnost se okoupat, jelikož teď už jedeme jen do hor. Třeba ještě něco přijde v Singapuru. Takže skútra jsme tak vrátili o něco dříve a dostalo jsme slevu z umslouvané ceny. Takže skútr na 2 dny vyšel z 800 pesos na 650. Musím je doporučit na Trip advisoru.

Poslední večeř, jak už to většinou bývá, patří nákupům. Objevil jsme na trhu conversky za 500 pesos (cca 280 korun), ovšem najít správnou velikost pro mne byl nadlidský úkol. Nejdříve jsem zkoušel 44 (na podrážce vyznačeno 10), které mi neseděly. Posléze jsem vyzkoušel tedy 46 (na botě 9,5) a ty už mi padly. Chtěl jsem boty usmlouvat na 400 pesos, ale chlapec byl neoblomný, svolil jen o 50 na 500. Ještě jsem koupil kraťase, ať v Singapuru vypadám jako člověk.

Má krosna též prodělala už třetí "čistku". Vyházel jsem poslední tričko, které jsem si vezl z Prahy, takže už mám jen věci z Bangkoku, pryč šel i polštář a sandále, které mi sloužily asi 8 let. Vyhodil jsem i opalovací krém s krémem po opalování. Beztak krosna váží 19 kg a nechápu, čím to je. Možná špinavé prádlo získá větší hmotnost než čisté.

Návštěva Tagbilaranu a tím i ostrova Bohol se blíží ke konci. Bohol je krásný ostrov, klidný a vše je tu takové pomalejší, ne chaotické. Na své si zde přijdou milovníci moře i vnitrozemí. Škoda, že jsme neviděli sever Boholu. Další destinací bude Banaue, přes Manilu.

You Might Also Like

0 komentářů

Like us on Facebook

Flickr Images

Kontaktní formulář

Subscribe